Papírszamár tördelés - Sárga Szamár live

Kolesszoba, billentyűpötyögés, csoki, víz, energia ital, majonézes kenyér. Cikkszámlálás, fotószemle, terjedelem-viadal. (Legyen úgy, hogy írok egy posztot arról, hogy készül a Sárga Szamár. Hiszen most ketten itt vagyunk, az már majdnem egy Sárga Szamár Live szeánsz. És az lesz a fővezércikk az újságba....) Mindig a vezércikk a legnehezebb, még a nevét sem bírtam megjegyezni, míg ki nem találtunk rá egy szójátékot. Egyébként, állítólag Kossuth Lajos hozta be Magyarország területére ezt a műfajt.

alakul a címlap
Nem kezdődhet egy újság szó nélkül, üdvözölni, informálni kell a Tisztelt Olvasót, vagy a Nagyérdeműt. (- Hát, ez megint több lesz, mint egy oldal! - Nemááár, akkor mit tegyünk mellé?) Hosszú éjszaka áll még előttünk, de a nehezén túl vagyunk: Tisztelt Olvasók, bár még csak az "eljövendő" státuszában vagytok, nos, tudatom Veletek, hogy készül, alakul, formálódik, hamarosan elkészül az idei szemeszter nyomtatott Sárga Szamara! Már megvan a címlapja, és legalább nyolc kiváló cikk várja, hogy elrendezzük soraikat az újság hasábjain.

Beszámolunk az elmúlt szemeszter eseményeiről, majd két keréken vezetünk Benneteket Kroměřížbe és tovább, megpihenünk a Freeland kocsmában, mesélünk Kazinczyről, Vonnegutról és a fényképezésről, hogy aztán hirtelen Örményországban, vagy Spanyolországban találjátok Magatokat, s az sem kizárt, hogy az út során még találtok egy-két meglepetést. (Ez  jó lesz így? És a betűk? Ha fehérek lesznek, akkor látszik majd, hogy sárgák?)

hosszú lesz ez az éjszaka

Osztottunk szoroztunk, de főleg összeadtunk (no most ez két oldal, meg ez is, itt van mááásfééél....), és az idei cikk-termés igencsak bőnek mutatkozott: a Sárga Szamár életében először 20 oldalas terjedelemben látja meg a napvilágot! Köszönet illeti ezért az Impresszumban fölsorolt összes szerzőt, Nektek pedig kellemes olvasást, jó szórakozást kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Pompázatos :)
    ...de azért ne túlozzunk azzal az "elsővel"! Már olyan rég volt tavaly ilyenkor? :)
    (lásd Szamár 2011/2)

    VálaszTörlés
  2. :) nem aktuális kép... de így legalább én is rajta vagyok!... khmmm... a cipőcskéim legalábbis ott kukucskálnak a háttérben...
    Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
  3. hát igen....

    Laci: valójában, 2010től visszafele megnéztem az összes pdf-et, és nem találtam 20 oldalasat, újabbra meg nem emlékeztem (érdekes:). De legalább feleslegesen izgultam a fogadtatásért.... :)
    Alfa: az az éjszaka is hosszú volt. ÉS igen, ezt a képet te készítetted az ez előtti (vagy az előtti?) tördeléskor, csak most nem vittem magammal fényképezőt (akkor meg nem írtam cikket;).

    VálaszTörlés
  4. nemnemnem, én nem fényképeztem, én RAJTA VAGYOK a képen :)

    VálaszTörlés
  5. nade holhol? a piros cipőfűző mögött? :)

    VálaszTörlés