Cooltúra 2. és 3. nap

Folytatjuk a Cooltúra „naživo"  sorozatot,  amelyre, úgy néz ki,  hogy mindennap ebédszünet alatt fog sor kerülni :-) Ilyenkor érünk rá a legjobban.

Tegnap ugyebár Pardubicéből  búcsúztunk, ahonnan Dašicébe tekertünk,  ahol megebédeltünk és ittunk/vettünk a helyi sörből. Vysoké Mýto volt a következő megállónk. Ott is körülnéztünk a főterén, kifosztottuk az ottani cukrászdát, és bepillantottunk a Szent Lőrinc templomba.

Aztán a festői Nedošínský hájon át vezetett az utunk egész Litomyšl városáig, ahol egy nagyon családias kempingben töltöttük az éjszakát. Nagyon kedves volt a személyzet :-) ami kompenzálta az ottani „hospůdkában“ csapolt sör minőségét is. Így ért véget a leghosszabb napunk, melyen 82 kilométert tekertünk.

Ma reggel pedig nekivágtunk a legmegerőltetőbb napunknak. Összvissz 1000 méter szintkülönbség leküzdése vár ma ránk. Litomyšlben még körülnéztünk a városban, 26km után pedig eljutottunk Polička városába,  ahol az imént költöttük el az ebédünket.

Szóval újult erővel vághatunk neki a további dombmászásnak. A csapat puszil mindenkit :-*