Ki lesz Lala, ha én leszek Lili?


A múlt heti Live Szamár, azaz szerda esti kávézáházi töredék.  Egy felhívás folytatása.

Zsófi tollából.


2014. november hányadika is van?


- Már ötödike lenne? - kérdezi meglepődve Gergő. Észre sem vettem, és már újra sötét van déltán ötkor. Meg hideg.
Egy nagyon izgalmas és létfontosságú előadás és a Českáról idefelé vezető kisutcák közti bolyongás után épp azt figyelem, hogyan zajlik eme kis irodalmi és többnyire kofolázós összejövetelünk. De lehet, én egy kávét is bedobnék, ha már ilyen szép és nagyon kényelmes vörös színű ülőgarnitúrán ülök és a lámpák is ennyire hangulatosak. A szürke falak már csak ráadás, elegáns kis hely ez a Falk. Megittam a kofit, itt még az is finomabb. Lehet, hogy csak számomra tűnik, de mióta Brünnben vagyok, minden más egy kicsit...


Na de vajon ki lesz Lala, ha én leszek Lili? És ki az a Lili és Lala? 

Ők nem más mint az egyik egyfelvonásos dráma dráma főszereplői a három közül, amikkel ma Kati jött elő, mivelhogy Leó meggyőzött minket, hogy csináljuk. Csináljuk hát a drámát:)

Merthogy itt Brünóban nemsokára sorra kerül a drámafelolvasásos este. Különböző szereplőkkel, akik nem más, mint mi leszünk. Mi muglik...


írta: Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése