Sárga a Szamár KV-ztatása

Megérkeztem... óriási villamosozás a Kioszktól az új színházig. Helyszín: a Fekete sas utcza. Nem tudjátok hogy mindez hol lelhető? Brünn városában természetesen!


Majd egyszer kitérek erre is, de most már úgy is késésben vagyok. Nyitom az ajtót, s köszönök egyet a pult felé, majd beizzítom a keresés nevű függvényemet. Találat! Hátsó sarok, hosszúkás asztal. Késtem, de legalább a pexeszót elhoztam. Persze azt is ilyenkor tud elbújni a szobában, és máskor meg csak úgy az asztalon lábatlankodási tevékenységet folytat.
Mindjárt egy kis meglepetés: külföldi vendég :D. A távoli Budapestről Czimi ült az asztalnál. Leültem. Gondoltam ez kezdetnek megteszi. Ilyenkor csak egy dolog ami izgató: lesz e annyi idő, hogy kiválasszam a fogyasztandó italt, míg ideér a pincér. Otthon már készültem én biza, s a neten felfigyeltem, arra kis bejegyzésre, mi szerint a csapon van nékik Indian Pale Ale sör (röviden IPA)... de aztán jött a valóság, s a felébredés: háromhetes bejegyzést olvastam :-/. Maradt a hagyományosnak is becézhető tizenkettes... ami magában nem gond, ha az elvárasoknak megfelelő időintervallumban kerül az ember asztalához. Nem csak a helyi viszonyok tanulmányozásával foglalkoztam, hanem előre meggondolt szándékkal magammal hoztam a Sárga Szamaras söralátétemet. Mi? Hogy nem tudtad ennek a csodának létét? Pedig létezik! Kézzel gyártott, festett, egyedi példányok, melyek még most is járják szűk kis világunkat. A pincérnő meg is ijedhetett szerintem, mert egy pillanatra megállt a gyári keksz elhelyezése alatt, s nem merte ráhelyezni a fekete színű Sárga Szamárra a sörös körsót. Természetesen, áthelyeztem a poharat, s így lehetőséget nyújtottam Erik pajtásnak a söralátét tüzetes megvizsgálására. Közben nem is írtam, de létszámunk gyarapodott. Nyafi! Hát nem is mondtam, mennyien voltunk az elején. A hazai csapatot Kati, Zsófi, és Gergő erősítették. Ezek után, de szigorúan a sör előtt, megjöttek Ildikó, és Erik... aztán a tizenkettes :D.
Jó esténk volt. Egy csomó kreatív ötlet merült fel az új nyomtatott Csacsival kapcsolatban. Az emberkékből csak úgy törtek elő az új, meg új ötletek. Ki mit fog írni, meg főleg kinek, de a legjobb része agytombolásunknak: meglett az új számunk témája! Téboly! Mármint nem mi tébolyodtunk meg..., hanem a Csacsi tartalma..., vagyis a tematikánk ez lészen. :) Remélem nem szóltam el magam túlzottan, de gondoltam titeket, kedves olvasók beavatlak ebbe a titokban, de psssz, csak csendben írom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése