Van-e szándék? – de mihez is?

Úgy tűnik megszületett (vagy csak megnőtt?) a „társadalmi igény“ a néptáncra a KAFEDIK berkein belül (is). Mondhatnánk, végre! – de ne mondjuk, hisz tulajdonképpen még mindig nem tudjuk hányadán állunk, és hogy mennyi is az annyi... 


No de hogy valami kézzelfoghatót is lépjünk ez ügyben, úgy gondoltuk először is üljünk le, beszéljük meg mit is szeretnénk. Éppen ezért kérünk mindenkit, aki csak egy kicsit is szeretne (jobban) megismerkedni a magyar néptánccal, népdallal és/vagy a népzenével, az jöjjön el jövő hét csütörtök este a (tagtoborzó) gyűlésünkre! 

Hogy mire is lehet számítani? Egyelőre csak és kizárólag arra gondoljunk, hogy bizonyos időközönként összejöjjünk, és táncoljunk, mulassunk egy jót – kulturált körülmények között, a magyar kultúrát ápolva. Nem kell aggódni, mert lesz, aki megtanítsa a lépéseket! És nem kell aggódni, mert nem profi táncosokat keresünk! Teljesen az alapoktól kezdenénk. Hogy pontosan hogyan, hol, mikor, és kivel, erre derülhet fény az első összejövetelen. Minden megegyezés kérdése. 


Akkor még egyszer az időpont és a helyszín: 
Május 10. (csütörtök) 19:00 Pivnice u kroužku (Veveří 51.) 
Pontosabban a Konečného nám. és a Grohova villamosmegállók közt, az utcasarki kocsma egyik hátsó helyiségében. Előre is köszönjük az érdeklődéseteket és várunk titeket! többek nevében: 
Laci 

U.i.: Ha esetleg nem tudsz most jönni, de szeretnél részt venni eme új kezdeményezésben, akkor jelezd itt a blogon, eme cikknél, hozzászólás formájában. Ha bármiben megegyeztünk, értesíteni fogunk téged (is).

6 megjegyzés:

  1. Helló! Ha tudni szeretnétek, mirol is van szó, mivel is jár a néptáncozás, akkor az érdeklodok mindenképp jojjenek el nyáron ide: http://www.szottes.sk/index.php?tanctabor_2012/hu/32/1/ Meg lehet tanulni pár táncot alapoktól, de foleg magatokba szívhatjátok az egész hangulatát, esetleg aki még nem biztos a dolgában, itt tuti kedvet kap. Ha idoben osszeraktok egy min. 6 fos csoportot, kedvezményt is kaphattok, de biztos mennek Prágából is a Nyitnikékbol, mi mindig veluk egyutt raktunk ossze nagycsoportot a kedvezmény miatt (az idén nekem ingyenjegyem van egész hétre :). További info bármi mással kapcsolatban (is), nálam. Klára

    VálaszTörlés
  2. cső,
    engem nagyon érdekelne a dolog. De sajnos most csütörtök este nem fogok tudni elmenni. Szóval, kérlek, majd értesítsetek a fejleményekről. Köszi!
    Vavreczky Gábor

    VálaszTörlés
  3. a tánc olyan mint egy ősi nyelv, amelyiken én szeretnék tudni beszélni.... ha még csak az "én te őt" is....

    VálaszTörlés
  4. Igen, a Szőttes táboráról én is csak jót hallottam (bár én magam sajnos még nem jutottam el).

    VálaszTörlés
  5. Legyszi kuldjetek majd nekem is informaciokat a toborzorol. Sajnos nem tudok elmenni, de a probakra szivessen elmennek. E-mail cimem: davidsz87@yahoo.com
    David

    VálaszTörlés
  6. Ok. Nemsoká küldök egy levelet minden érdeklődőnek, hogy kb miben egyeztünk meg. Egyébként mondhatni nagy az érdeklődés, kábé két tucatnyian vagyunk :) Az esteleges további érdeklődők írjanak nekem.

    VálaszTörlés