A Valentin-nap hitelesítette magát

Ma az utcán sétálva észrevettem, hogy sokkal több ember mosolyog, mint máskor. Először nem tudtam, hogy miért. Miután észrevettem azt is, hogy szinte mindfelé párok mászkálnak, eszembe jutott, hogy Valentin-nap van. Talán ezért? Jobban megfigyelve a mosolygásokat arra jutottam, hogy nagy valószínűséggel igen. Sok olyan embert láttam, akiken pont az a mosoly ült, ami jelzi, hogy valakivel találkozni fog, és izgalmában mosolyog, vagy épp most gondol vissza a pár perccel-órával ezelőtt együtt töltött pillanatokra. Sohasem kedveltem ezt az ünnepet talán a túlzott anyagiassága - vásárlásorientáltsága miatt. Ma viszont hitelesítette magát. Ha Valentin-nap kell az embereknek ahhoz, hogy az utcán, tereken, üzletben, bárhol szégyen nélkül, felszabadultan mosolyogjanak, akkor ám legyen. Ha ez kell az embereknek, hogy a párjukkal kimenjenek valahova kettesben, ám legyen. Végülis erről szólnak az ünnepek - mindig valami különleges, nem hétköznapi történik. Az anyagiasságot meg a kommerszséget ki kell bírni, karácsonykor is elviseljük.

4 megjegyzés:

  1. Hintsünk el még pár ilyen mosolygós-szeretet-ünnepet az évben :) ...de az üzlet(es)eknek ne szóljunk róla! A világ talán ki is fordulna a saját sarkából...

    VálaszTörlés
  2. ó, de ügyesen kell ám kitalálni, hogy valóban ott legyen a mosoly.... mert úgy érzem, a nőnap, anyáknapja, apáknapja, meg hasonló próbálkozások nem jártak sikerrel.... Vajon mi lenne az, amitől szintén mosolyognának az emberek?

    VálaszTörlés
  3. nekem erről ez jut eszembe:)
    http://www.youtube.com/watch?v=15urHefhRXw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez egy törpéletes válasz Vica kérdésére. Nagyon szépen köszönjük, csodálatos vagy :)

      Törlés