Intim Torna Illegál, koncert Kafedik-módra

Hát eljött a koncert végre, az együttes egyszer csak ott állt a Melodka klub színpadán. Nem hiába bíztatott Balu barátunk, hogy „vágjál lyukat a /melod/kádba”, a srácok őrült tombolásra bírták a közönséget. Egy nagy, eufórikus tánc volt az egész koncert.

Aki ott volt, talán még mindig fájlalja a „vándliját”. Az én lélegzetem már a harmadik szám után elakadt, de a dallam és a ritmus, a színpadról hömpölygő őrült energia nem engedett. „Ha neked így a jó, ha nekem így a jó!” - skandálta minden porcikám, és mozdult, táncolt, mint a kezek, arcok és lábak egész kavalkádja. Ekkora egyetértésben talán még soha nem kiabáltuk ugyanazt a (dal)szöveget itt Brünnben, ekkora összhangban talán még sosem mozgott a Kafedik. Összekapaszkodva, levegőbe ugrálva, egymásra borulva, integetve.....



- A kedvenc együttesem, és ITT, Brünnben! - hallottam valahonnan a szünetben.
- Ez volt első koncertem, ahol elejétől végéig az együttessel énekeltem a szöveget. Hihetetlen élmény! - jutott fülembe a másik irányból.

Felütöttem a Kafedik krónikát és még ennyi dalcímet sosem láttam egyetlen akció alkalmával sem a lapokra kerülni. Parafrazálva, egész szövegbe ágyazva, lerajzolva. Hipnotizőr király, Hat (vagy másfél;) diplomás közgazdász, Ébressz fel!... Kiizzadt, lihegő diákok lézengtek koncert után a parketten, mint egy nagy, közös csínytevés cinkosai. Valóban nem voltunk sokan, bár ez a színpad előtt tombolva nem tűnt fel. Nagy élmény volt, srácok!

Talán a történethez hozzátartozik egy kedves intermezzo a koncert végéről. Tagszervezeti krónikánkkal a hónom alatt álldogáltam a zenekar öltözője előtt, és hallottam, ahogy a technikus azzal fordul Balu felé: „kellene vagy nyolc-tíz ember a pakoláshoz”. Kicsivel később ismét hallottam a hangját, ahogy szinte megrökönyödve újságolta az együttesnek: „Ezek tényleg összeszedtek tíz embert! Ilyet máshol még nem láttam!"

Hát, ha nem ez, reméljük a Pegas sörfőzde citromkarikás búzasöre vagy a Kapucinusok Szent Kereszt temploma egyszer még elvezeti Brünnbe a srácokat. Addig is: Kedvenc mindenem a biciklim!



vica + kafedik

képek itt
vagy itt


6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. sárga szamár2011. május 3. 20:46

    véletlenül eltávolítottam a kommentedet, panni, de többször nem nyomom meg azt a gombot, ígérem!

    VálaszTörlés
  3. áááá, megesik :) és ami lényeges volt benne, az, hogy EZT NEMHISZEM, hogy volt, hogy voltak, és hogy miiillllyen nagyon jó volt... :)

    VálaszTörlés
  4. igazad van... ébressz fel!!!

    VálaszTörlés
  5. az irás legalább olyan jó mint a koncert volt :) nannánánánánánánana!!!

    VálaszTörlés