Partytrip, avagy kis ember a nagyvilágban bulizik


Történt egyszer nagyon régen, kábé háromnegyed évvel ezelőtt, hogy egy mesés keleti városban élt egy fiatalember, aki világot vágyott látni. Beült tehát önjáró szekerébe és egy még mesésebb városba indult. Így kezdődött volna mondjuk háromszáz évvel ezelőtt közép-európai bulikörutunk története.

Történtetünk igazi kezdete azonban akkor volt, mikor az őszi hallgatói parlamenten egyik este megtudtam, hogy a diákhálózat tagszervezetei összehangolják a mikulás napi bulijaikat és egy héten át minden este más más városban lehet bulizni, és hogy rajtam kivul még vannak olyan fanatikusok, akik társaságomat képeznék ezen őrült ötlet megvalósitásában.
 
A KADos lányok mint Mikulás-lányok :)
Előzetes felkészülés és megfelelő mennyiségű "üzemanyag" bevásárlása után nekivágtam első állomásomnak, a Kaszás Attila Diákkör által szervezett Kamra klubos bulinak. Családias hangulatú, viszont a pesti éjszakába annál belegyalázósabb buli volt. Első pecsét beszerezve a partyútlevelembe :P Csomó ismerős, meglepődött arcok, hogy én mit keresek ott, magyarázkodás az arra a hétre vonatkozó terveimmel kapcsolatban, szörnyülködő válaszok kinevetése, óriási táncolások, hajnali zötykölődés a villamoson, másnap délben kelés, estig haldoklás, este egy horkoló párral a hátsó ülésen irány Brünnbe :P

A brünni Mikulás... és a sör
A brünni buli: eeeeeeszméletlen volt :P mégtöbb csodálkozó ismerős, első tagszervezetes póló a szekrényembe, meg eleve életemben elősször voltam Brünnben :) ezután következett a kutúrműsor része: városnézés. Azt hiszem, meg kell hogy jegyezzem, Brünn gyönyörű. Innen is sötétedés után sikerült csak indulni, egy üveg vodka és az anyósülésen anyósokat megszégyenítő mennyiségű sopánkodásra képes Dávid barátommal. Én persze nem ittam mert vezetek, viszont a hátsóülésen a hangulat Prágáig csak fokozódott. Mikor már azt hittem, nagyobb buli van az autóban mint este a Strahovon lesz, megszólalt a híres verebes szám, minden „Déhás“ buli elengedhetetlen kelléke. Ezúton is szeretném megköszönni a Rádio Viszocsinának, hogy ezt az örökzöldet 40 év után, valószinűleg egyedüliként még játszák, jókedvre derítve ezzel egy maroknyi éppen akkor Prágába érkező fiatalt. 

Pózolás Prágában
Na de gyerekek, el kell hogy mondjam, hogy ez a Prága se egy kétutcás falu! Itt aztán valamit megtalálni?! :D pláne ha kollégium?! Természetesen késtünk a bulibó,l viszont annál érdekesebb volt. Valoszinűleg nagyszüleink szeme könnybelábadt volna ha tudják, hogy eljutottunk Sztrahovra, igaz mi nem a szpartakiádra, hanem magyarbuliba :P Itt aztán olyan emberekkel is sikerult véletlenszerűen összefutnom, akikről azt hittem, hogy a szíájé hurcolta őket csillámpónilendbe még az ötvenes évek elején. Azon kívul Peti barátunk itt is nagyon jól zenélt és ennyit talán életemben nem táncoltam ennyi különböző dekoratív nősténnyel. Utolsó busszal kolibavergődés, hajnalba nyúló beszélgetés és borozgatás után hogy máshogy indulhat az ember másnap, mint sötétedés után. 

Sokjóember Nyitrán
A cél ezúttal Nyitra volt, ahol egy életmentő nyugodt nap várt a következő buli előtt. A Prága, Brünn, Pozsony, Nyitra útvonal nem rohant el olyan gyorsan mint szerettük volna. Kárpótlásnak várt viszont egy nagy adag süti Blanka anyukájától, meg egy forró (végre alkoholmentes) tea Blankával. :) Nyitrán olyan nincs, hogy nincs kinél aludni, ezért alig vártam, hogy ágynak zuhanjak. Másnap semmittevés a gyönyörű belvárosban, kicsi kocsma felkutatása este, meg hát óriási buli már a buli előtt a lakáson. A buli maga családiasnak indult, de aztán azééé lett ember is. Peti barátunk az össszes marhaságomat lejátszotta amit csak kértem, így a 4. közös bulink alatt a héten. Meg kell hogy jegyezzem, imádom ezt a várost :) ha lenne egyszakos rajzpedagógia akkor biztos legalább 5 évig végezném itt, csak a mesterképzést. De mivel nincs, ezért jottem én szépen haza, Meszo és Vaár Peti barátommal. 

A kassai magyarbulik fergeteges hangulata
Kassa: a jól megszokott Kassa. Ez az a hely ahol több embert ismerek magyarbulin mint amennyit nem. Hosszú évek megszokott színvonala, ebben nem lehet csalódni. :) csak itt játszanak hajnalban népriasztonak 15 perces mulatós válogatást amit kábé csak az éppen aktuális áldozatom és én szoktunk végigtáncolni, mert akit eddig a fáradtság nem húzott haza, azt ez biztosan elriasztja. Viszont én nagyon imáááádom :) 

A buli összegzése: több mint 1500 levezetett km, hat nap alatt 5 buli, rengeteg felejthetetlen emlék, jópár új ismerős, nem csak fészbukon, és maga az érzés, hogy MEGCSINÁLTUK!!! :)

Éli

az idei Party Trip programja itt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése